تلخند
تلخند
طرح مطالب جدی در قالب طنز
نوشته شده در تاريخ 7 / 12 / 1389برچسب:, . . |

رييس سابق مجلس خبرگان: متأسفانه برخي محافل و افراد و رسانه‌هاي معلوم‌الحال، مباحثي

را درخصوص خبرگان مطرح مي‌كنند كه اين‌گونه به جامعه القاء كنند كه اينجانب تشنه

رياست بر جايگاه و مسند خاصي هستم.

در صورتي كه به گواه تاريخ و گواهي شخصيت‌هاي موجود و نظام، بحمدلله هيچ‌گاه و

در هيچ مقطعي به دنبال پُست و مسئوليت نبوده‌ام


حجت‌الاسلام جعفر شجوني : من نمي‌دانم هاشمي چرا اين طور شده، تعجب مي‌كنم،

من آن نامه را نوشتم چون ديدم هاشمي در رأس تشخيص مصلحت نظام است ولي

اين آدم مصلحت خودش را هم تشخيص نمي‌دهد.

 

وي تصريح كرد: آن آقا از اول از احمدي‌نژاد خوشش نيامده حال با رهبري مخالفت مي‌كند،

لجاجت خطرناك است، عجب هم همين طور، اين من، من‌ها كه ‌اگر من نبودم، حالا كه

منم، من خيلي مهمم، من رهبر را انتخاب كردم، اين من من‌ها را امام فرمود شيطان است.



نظرات شما عزیزان:

chooghol
ساعت9:59---7 خرداد 1390
salam doste aziz az nazari ke dar veblagam dadi mamnoon man modir veblaghaee sargarmi va oshagh hastam khasti mano با اسم سرگرمی و عشاق ثبت کن بعد به من خبر بده تا منم شمارو لینک کنم ممنون قربانت چوقول

joker
ساعت13:32---10 اسفند 1389
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین موفق باشین

سید امین(فدایی سید علی)
ساعت0:52---8 اسفند 1389
خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر بکنه؟؟؟!!!
خدایا هاشمی را بصیرت ده تا که....


احمد فیاض
ساعت0:00---8 اسفند 1389
سلام مجدد
چند خروار پسته می خوای جناب تلخند عزیز؟!!!
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.